Som i en dröm

| in Everyday
Få, underbart snälla och fina konfirmander.
 
Efter 11h sömn och 1h gym känner jag mig äntligen lite mer som en människa än innan. Var som en zombie när jag kom hem igår och gjorde inget annat än att sätta mig i sängen, kolla på Divergent och slöläsa lite bloggar innan jag totaldäckade innan klockan ens hann bli 22. Så himla skönt!
Idag och 10 dagar framåt står dock ännu mer jobb på schemat, innan jag får ledigt i en vecka, men jag klagar inte jättemycket faktiskt. 6h om dagen ska jag ju klara av. Väldigt skönt att det inte är 24/7-schema igen för det hade jag verlkigen inte orkat med.
Kroppen är rätt slutkörd efter dessa veckor, men det känns ändå bara som om allt man var med om var en enda stor dröm.
Att man vaknade upp när man satte sig i bilen och jag har väldigt svårt att greppa att jag faktiskt var där i hela tre veckors tid...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: