30 Juli

| in Everyday
 
Vad är det vi har för väder idag egentligen, Sverige? Svensk sommar när det är som ... SÄMST!
Hatar verkligen när det regnar ute, men dessa dagar kan man ändå göra lite nytta inomhus utan att få dåligt samvete över att man inte gått ut.
Klev upp vid 10, åt frukost samtidigt som jag kollade på Insurgent och sedan satte jag igång och började städa huset.
Skulle egentligen gjort det för några dagar sedan, men lat som jag är har jag dragit ut på det. Nu gick det dock inte längre...
Har även putsat nåhgra av fönstrena inne och ikväll ska jag iväg på ringetteträning i Solna.
Så himla kul att det har dragit igång lite smått på is igen. Som jag längtat! Har dock träningsvärk i hela kroppen, så vi får se hur bra dagens ispass går...
Aja, nu ska jag fortsätta städa, puss på er! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: