You pick me up when I'm falling down

| in Everyday, Självporträtt
 
Klockan ringde vid halv 6 imorse, men orkade inte gå upp förrän vid 6...
Är verkligen inte en morgonmänniska, men ändå är frukost det bästa målet på hela dagen. Eh ... ja.
Fixade bananpannkakor som min snälla mamma stekte åt mig medan jag gjorde iordning mig.
Älskar hur lätt det är eftersom de bara innehåller ägg och banan. Steker mina i kokosfett, vilket gör att det blir ännu godare!
Just nu sitter jag i skolan och har precis fått en uppgift där vi ska göra en affisch om motion.
Älskar estetdagarna eftersom vi bara gör roliga saker (okej, ibland gör vi mindre roliga saker också...) och saker där vi får jobba mycket självständigt och med bla. Photoshop. Så kul!
Ikväll är det ingen träning med laget, men ska gå till gymmet och köra mitt sjukgymnastikpass för ryggen. Kan verkligen behövas... 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: