Run, Run, Run - Tokio Hotel

| in Music
 
Under en period när jag var yngre lyssnade jag hur mycket som helst på det tyska bandet Tokio Hotel och hade värsta crushen på gitarristen Tom Kaulitz. Jag hade massa posters och satt vid YouTube flera timmar om dagen för att lyssna på dem, och speciellt deras låt Monsoon. Det var min absoluta favoritlåtar och en låt som jag alltid på något sätt har lyssnat på igen och igen och igen genom åren. Det var säkert 3-4 år sedan jag lyssnade på den sist, men här om dagen fick jag något ryck och satte på den igen. Började även lyssna på Best of-plattan på tyska och fastnade direkt för den tyska verisionen av Monsoon.
Efter 4 år utan att släppa en enda låt kom de i oktober förra året, äntligen ut med plattan Kings of Suburbia. Har suttit och lyssnat igenom den lite grann de senaste dagarna och har hittat en favorit. Run, Run, Run. Älskar den! Dock lite deppig kanske, men så himla bra och videon är så himla fin!
Lite konstigt egentligen att man bara, hux flux, kommer på att man ska lyssna på låtar man inte hört på flera år, men jag gillart'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: