Ninja Warrior

| in Everyday
Sitter just nu och kollar på Ninja Warrior och vilket program! Rikitgt kul att kolla på om man tycker om tävlingsprogram.
Igårkväll hade jag första hockeyträning och efter det var det bara att åka hem och duscha lite snabbt innan jag gick iväg till Josse för att träffa henne igen och käka middag. Riktigt trevlig kväll med en massa snack! Det var ju så länge sedan vi sågs sist så vi hade en del att ta ikapp.
Idag skulle jag dock upp i god tid så jag hann äta frukost innan det var dags att gå till gymmet på ip och köra ett kettlebell pass som min tränare hade gjort.
Kul att träna i grupp istället för att vara ensam på gymmet.
Annars har jag bara suttit och pluggat matte idag. Inte det roligaste, men det behövdes eftersom jag inte gjorde alla sidor förra veckan...
 
Hoppas ni får en riktigt skön kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: