Memories that never fade

| in Around The World
RHODOS
 
Har lite bilder från Rhodos som jag inte visat än och tänkte att det kanske var dags att lägga upp dem.
Tänk att det redan gått 7 månader sedan jag var på Rhodos med hela familjen... Tiden går så himla fort!
Vi brukar inte resa speciellt mycket utomlands och speciellt inte till varamare länder, men Rhodos har jag varit på 2 gånger och verkligen en ö jag kan åka till igen!
Längtar verkligen efter sommarvärmen, men innan det väntar en resa till Österrike tillsammans med min bästa vän.
Som vi har längtat efter den här redan och den 20:e februari sticker vi. Är så sjukt taggad!

Bella Sundqvist

Åh fina Rhodos.Känns som att det var igår man var där!

Svar: Ja, verkligen. Saknar det så!
Olivia Hörvallius


2015-01-27 | 20:21:36
URL: http://bellasundqvist.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: