Delicious

| in Mat
 
 
Gjorde denna underbara frukosten igår. Så gott!
Dock skulle bilderna blivit lite annorlunda än vad de blev eftersom jag först hade tänkt ha allt på en av mina filtar, men nej.
Glaset tippade och smoothien kladdade ner hela filten så ny är det en stor röd fläck på den istället. Alltid lika smidig, jag vet...
Var ledig igår och är även ledig idag då mina lärare är i London på en utställning.
Har suttit med lite läxor nu på förmiddagen och ska efter lunchen pallra mig iväg till gymmet för att gå en powerwalk.
Känner inte riktigt för att gå ute nu när det har snöat så mycket och är halt. Har ändå match ikväll så jag ska mest gå av mig lite av dagarnas träningsvärk.  

Hemma Hos Felicia

vilken lyxig frukost!! ;D

Svar: Jajamen :)
Olivia Hörvallius


2015-01-22 | 12:01:32
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/




ɑ n n i k ɑ

Gott och fina bilder :)


2015-01-22 | 12:31:55
URL: http://blogofphoto.webblogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: