You're fading away

| in Everyday, Självporträtt
Igår hade vi redovisning av våra bilder. Jag är fortfarande väldigt nöjd med bilderna jag fick fram, men tycker som sagt mer om den svartvita än den i färg.
 
Idag har vi inte gjort så mycket i skolan. Höll en redovisning om Patrick Modianos bok De dunkla butikernas gata, vilket jag tycker gick helt okej.
Jag vet inte om jag är 100% nöjd med det, men det var det bästa jag kunde komma med just nu.
Har även haft matte idag och jag kan ju bara säga att jag säkert kommer kugga på matteprovet nästa vecka...
Känns som om jag verkligen inte kan någonting, men de blir väll att råplugga.
Snart är det sportlov också. Är så sjukt taggad eftersom jag ska åka till Österrike tillsammans med Jolin!
Kan inte riktigt förstå att det bara är en vecka kvar tills vi åker. Så kul!

Anonym

vad fina de var <3

Svar: Tack så mycket! <3
Olivia Hörvallius


2015-02-13 | 14:19:21
URL: http://melzies.for.me





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: