Vapiano

| in Everyday
God förmiddag mina fina! 
Gårdagen spenderades först i Sollentunas ishall för träning inför landslagsuttagning med 2h match under hela träningspasset. Egentligen skulle vi tränat, gått av för spolning och sedan på igen för att köra lite till, men så blev det inte igår. Istället spelade vi bara match under hela passet och när det hade gått 1h kändes det som 30 minuter. Första timmen gick så himla fort, men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt, och det gör den verkligen!
På eftermiddagen blev jag och Jolin skjutsade in till stan för att shoppa lite, eller ja, jag shoppade och Jolin var smakråd, och vid 16 gick vi till Vapiano för att äta middag. Träningen under dagen låg över lunch, vilket resulterade i en tidig middag. Vi satt där till kl. 18, då det började droppa in en hel del människor, och hade det riktigt trevligt! Sedan åkte vi hem, kollade Melodifestivalen och sedan två filmer innan Jolin gick hem.
Med andra ord hade vi en riktigt trevlig dag, men så trött man var på kvällen...
 
Idag är det hemmamatch mot Sollentuna som gäller. Är rätt trött, men jag vet att så fort jag kommer ut på planen är det inget annat än matchen som gäller!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: