Oatmeal for breakfast

| in Everyday, Mat
Gårdagens frukost bestående av havregrynsgröt med jordnötssmör, äpple och sojamjölk.
 
Igår hade vi halv studiedag i skolan, vilket betydde att vi började kl. 13.
På ett sätt väldigt skönt, men hade ju helt klart varit mer värt att ha en hel studiedag med tanke på matteprovet på fredag...
Hann i alla fall städa mitt rum och även redigera lite bilder.
Hade tänkt att jag skulle sprungit ut och fotat lite outfitbilder också, men det blåste och var kallt så jag stannade inomhus istället och fixade lite.
Vid halv tolv var de dags att springa till tåget för att åka mot skolan och ha engelska och svenska.
På kvällen hade vi träning sm vanligt, men eftersom jag fick behandling i måndags och hade sjuk huvudvärk på grund av att spänningarna håller på att släppa, körde jag bara på lite halvfart. Men det gick bra det också.
Hann inte plugga speciellt mycket matte igår, men det får förhoppningsvis tas igen idag. Har match ikväll så vi får se hur mycket jag hinner plugga innan den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: