Internationella Nutelladagen

| in Everyday
Bakelser med vit chokladmousse som vi åt på mammas och pappas bröllopsdag. Så gott!
 
Idag var det estetdag som stod på skolschemat och där med bara sitta vid datorn och redigera bilder i Photoshop.
Ett av resultaten har ni redan sett i förra inlägget, men tänkte visa samma bild, men i färg, som jag också rediegrade.
Nu ikväll hade jag tänkt att åka till gymmet, men hade ingen ork samt att jag behöver skriva min motion. Istället har jag pluggat och bakat muffins med nutella i. Det är ju ändå Internationella Nutelladagen idag så cheat day it is. 
Brukar annars ha fredagar eller lördagar då jag unnar mig något gott, men denna veckan får det bli idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: