Take me back

| in A Lot Of Pictures
 
Ta mig tillbaka, snälla! Även om jag inte fotade speciellt mycket under Hallifornia hade vi ändå riktigt roligt och underbart väder hela helgen på Hallifornia i Varberg. Vi provade på SUP och för mig var det första gången, men Jolin har gjort det förut. När man kollar på bilder nu i efterhand ser det verkligen ut som om jag hade skitit på mig när jag stod och paddlade... Det måste ha varit en rolig syn att se mig paddla, hahaha.
Hela stämningen under Hallifornia var underbar! Allt var så avslappnat och man hade inga "måsten". Det fanns saker man kunde prova på, bans som spelade och tävlingar man kunde titta på. Det bästa av allt var att bara sätta sig i gräset, lyssna på de som stod på scenen och spelade och käka lunch. Så mysigt!
Om jag kan kommer Hallifornia verkligen vara något jag åker ner på nästa år igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: