Sjukling

| in Everyday
Detta är vad jag gjort ända sedan jag kom hem från jobbat i torsdags. Bara legat i sängen kollat på film och haft över 39 graders feber...
Hade egentligen sista arbetspasset igår, men fick ringa och säga att jag inte kunde jobba eftersom jag hade feber.
Det suger riktigt hårt att vara sjuk och det är det absolut sista jag vill vara just nu.
Egentligen skulle jag åkt in till stan med familjen och käkat middag ikväll och firat mig och min broder i förskott eftersom vi båda fyller år riktigt snart, men det blir det ju ingenting av, tyvärr...
Istället för att gräva ner mig över det ska jag försöka göra lite nytta genom att läsa lite körkortsteori när jag ändå är hyfsta pigg i skallen (tacka gudarna för värktabletter!).

Emma

Åh stackare, krya på dig!! Mean girls bästa filmen ;)

Svar: Tack! Ja, verkligen så bra! ☺️
Olivia Hörvallius


2015-08-08 | 12:55:07
URL: http://emmz.webblogg.se/




Sanna Eriksson

Jobbigt att vasjuk:-(


2015-08-08 | 13:42:44
URL: http://dreamspo.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: