Military Weekend

| in Träning
På fredag är det dags för något jag längtat till hela sommaren, nämligen årets Military Weekend.
Jag har under senaste året tänkt väldigt mycket på vad jag vill göra efter gymnasiet, och såklart vill jag som alla andra ungdomar ut och resa och upptäcka världen, men någonting mina tankar alltid har letat sig tillbaka till är tanken på att göra GMU - Grundläggande Militär Utbildning. När jag googlade runt lite på ämnet kom det upp att det fanns något som heter MIlitary Weekend där du under en helg får mer information om GMU, GU-F och de andra militära organisationerna, samt att du får prova på olika militära aktiviteter. Ett bra alternativ till den som är osäker på om man vill göra GMU eller inte.
Som sagt är det dags för inryckning på fredag och jag är riktigt taggad till det! Hoppas bara jag hinner bli helt frisk för på måndagen bär det av mot Side i Turkiet tillsammans med mina girls.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: