MMXV

| in Outfits
Crop top från H&M // Byxor från Bik Bok
 
Alltså, denna kombon. DRÖM säger jag bara!
När jag var i Varberg köpte jag toppen och det var kärlek vid första ögonkastet kan jag ju säga. Har i dagsläget tre stycket likadana, men i olika färger och jag totalälskar dem. Så himla sköna!
Sedan har jag fått en förkärlek till vida byxor under det senaste halvåret och tycker att det är riktigt snyggt. Jag har verkligen gått från att hata vida byxor till att helt och hållet älska dem!
 
Idag var jag inne i Södertälje med brodern min efter skolan, för att bland annat boka lite körlektioner, men även för att köpa mig en välbehövlig kalender. Har även övningskört en stund nu på kvällen också. Ska lägga mig pch kolla vidare på Johan Falk nu och sedan ör det bums i säng.
Puss så hörs vi imorgon.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: