FRIDAY

| in Everyday
Äntligen är det fredag och första veckan i skolan är avklarad!
Eftersom det har varit just första veckan har det inte varit allt för mycket att göra, men både idag och igår fick vi fota i princip hela dagen. Igår skulle vi fota till en artikel och idag skulle vi fota porträtt som vi ska sätta på våra skåp ute i Xenter så folk vet vilka vi är. Kan tyckas vara lite udda, men en rolig uppgift i alla fall eftersom vi får göra det precis hur vi vill.
Vi fick även en fotouppgift som jag hade tänkt ta tag i imorgon redan då temat är "sista sommaren". Spännande att se hur slutresultatet blir eftersom de flesta av mina bilder inte vrukar bli riktigt osm jag tänkt mig.
 
Just nu sitter jag hemma hos Jolin och ska kolla på "Magic Mike XXL". Tydligen räcker inte en helg på Military Weekend och en vecka i Turkiet för att vi ska tröttna på varandra... ;)
Ha en trevlig fredagkväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: