18th birthday

| in Everyday
 
Och så har första dagen som 18 börjat lida mot sitt slut. Japp, idag var dagen jag äntligen fyllde hela 18 år!
Tänka sig att lilla jag också har blivit stor nu. Fast själv känner jag ingen skillnad...
Började dagen med att bli väck med frukost på sängen 06.50 och sedan vid 9-tiden gick jag iväg upp till mormor och morfar för att tvätta baksidan på ett garage. När jag kom dit visade det sig att morfar tyckte att jag skulle skura ur soptunnorna (!) också, så det var bara att ta högtryckstvätten och ställa sig och skura dem... Inte det trevligaste man kan göra, vill jag lova!
Efter det har dagen bara gått. Har haft lite firande av min födelsedag för släkt och familjevänner nu på kvällen och snart ska jag bara ta och lägga mig och sova. Lite sömn skulle inte sitta så fel emd tanke på att jag ska upp och måla garage imorgon...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: