Stay classy

| in Outfits
Skjorta från Cubus // Jeans från Gina Tricot // Skor från Din Sko
 
Denim jeans, ett par klackar och en skjorta kan verkligen aldrig gå fel! Simpelt, klassiskt och snyggt.
Hade tänkt plåta av lite fler looks imorgon och få mer material till bloggen.
Har spenderat 2h hos frisören idag och klippte av håret så nu är det kort igen. Riktigt skönt med en förändring måste jag säga. Visste dock inte om det skulle bli bra och när jag gick där ifrån var jag fortfarande väldigt skeptisk till nya frisyren. Gjorde därför som jag alltid brukar göra: satte upp håret i en knut efter att jag gått där ifrån. Fixade dock till håret när jag kom hem och nu ser det faktiskt helt okej ut och jag tror jag kommer kunna vänja mig rätt snart.
Nej, nu måste jag göra mig iordning för att åka iväg på träning i Solna. Hörs senare hjärtan!

Emelie

Snyggt!


2015-04-09 | 16:51:46
URL: http://esh.webblogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: