Random pics

| in A Lot Of Pictures
 
Lite random bilder från härliga sommardagar. Det är verkligen något speciellt med sommaren. Inte bara för att jag fyller år i Augusti, men över huvud taget. Äta de första jordgubbarna, sena sommarkvällar, Gransnäs, sol och bad, sitta på uteserveringar till sent på kvällen och framförallt bara vara. Att kunna ta det lugnt utan speciellt mycket stress och ingen press på att göra bra ifrån sig i skolan.
Detta är mitt sista sommarlov och jag ska verkligen ta vara på det. Kommer jobba först tre veckor på Gransnäs och sedan lite till och från hela sommaren, men jag bara njuter. Sommar - du är välkommen!

ɑ n n i k ɑ

Så fina bilder :)


2015-04-15 | 14:09:21
URL: http://blogofphoto.webblogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: