It's simple

| in Porträtt, Uncategorized
Sneek peek från en photoshoot jag och Näva hade igår.
 
God morgon hjärtan!
Igår åkte jag till skolan för att bland annat hämta matteboken, men framförallt för att ha en liten photoshoot tillsammans med Näva. Vi bokade studion (på lovet!) för att kunna fota till en uppgift vi fick för X antal veckor sedan. Hade en idé som jag skulle fotat för några veckor sedan, men eftersom det blev strul med studiobokningen osv tappade jag humöret och ingenting fungerade. Gick då hem istället, men nu var det dags att ta tag i det. Men vem åker ens frivilligt till skolan på ett lov?! Hahaha.
På tal om något helt annat ska jag klippa mig idag kl. 10, så där kommer ett par cm ryka i alla fall. Senast jag klippte mig var i Juli förra året, så det är verkligen dags nu. Skulle egentligen slinga också, men det får jag boka en till tid för. Så typiskt att de inte hade tid till det också... Aja, kostar ju i alla fall lika mycket som om jag gör det en annan dag. Ha en fortsatt trevlig morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: