49 Days...

| in Everyday
Hej mina fina!
Gud vilket underbart väder vi har i Stockholm nu! Brukar alltid ha halsduken på mig för att inte frysa, men idag var första dagen jag faktiskt lämnade den hemma och jag frös inte. Hur jäkla skönt är inte det?! Jag blir så himla glad och fylld med lite mer energ nu under våren än vad jag är under vinterhalvåret. 
Har egentligen lite plugg jag måste ta tag i då det är lite som ska in imorgon, men känner mest att jag inte orkar.
Det är ju trots allt BARA 49 dagar kvar till sommarlovet så det är bara att hålla ut I guess...
Nej, nu ska jag försöka ta tag i lite plugg trots allt. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Anima

Snygg outfit :)


2015-04-21 | 21:37:09
URL: http://taurusanima.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: