Måndagsångest och regnväder

| in Everyday
Bjuder på en svindålig webcam bild...
 
Måndagsångest och regnväder, det är exakt det denna dagen levererar.
Inte nog med att jag vaknade imorse och fick ett meddelande från min idrottslärare att idrotten är inställd, utan jag kollade sedan ut genom fönstret och möttes av ett dystert, grått och blött väder.
Jag blev inte trött för att vi inte skulle ha idrott (får inte vara med på idrotten även om vi skulle haft den), men jag sitter just nu och har en 3h håltimma.
Med andra ord var det ingen toppenstart på dagen och den har i princip bara gått utför...
Nej, gud vad negativ jag blev nu. Dags att få lite positiv energi så jag orkar med tyskalektionen också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: