Hjärnskakning

| in Everyday
 
Äntligen kan jag börja sitta vid datorn igen lite smått.
Det har ju, som ni har märkt, ekat rätt tomt här på bloggen under de senaste veckorna och allt tack vare att jag gick och fick hjärnskakning.
Jag blev sjukskriven från skolan och kunde inte gå dit, men nu är det på bättringsvägen och den senaste veckan har allt gått väldigt mycket framåt.
Första 1,5 veckan låg jag hemma och lyssnade på talböcker, men i måndags gick jag till skolan. Dock får jag fortfarande inte börja träna...
Jag känner såklart att jag inte är 100%, men det är bara att bita ihop och hålla ut.
Det värsta är träningen, men jag vet att om jag bara låter kroppen bli symtomfri kommer jag snabbt vara tillbaka när jag väl får börja igen.
 
Som sagt kan jag äntligen börja sitta vid datorn lite smått nu.
Har inte kunnat det förut eftersom det ger väldigt mycket intryck till hjärnan, vilket gör att jag får ont i huvudet.
Nu kommer jag i alla fall kunna uppdatera bloggen lite, men då jag inte har kännt mig bra har jag inte heller hunnit fota något tyvärr... Så inga nya bilder än så länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: