With a touch of Korea

| in Everyday, Mat
Till middag ikväll blev det koreansk rostbiff med kimichi och sesammarinerad gurka och gud så gott det var!
Skulle kunna äta det flera gånger om för att det var så gott! Tack mamma!
 
Dagen har annars bara spenderats i skolan med en massa plugg, förutom på idrotten då vi orienterade.
Jag och tre andra tjejer i min klass, som också bara skulle gå, gick tillsammans och tog en kort bana. Vi kom in allra först av alla i klassen...
Efter det var det tyskaprov som väntades och det gick bättre än förväntat faktiskt.
Trodde jag skulle faila mycket mer på hörförståelsen än vad jag gjorde så det var skönt.
Imorgon väntas det prov i samhällskunskap om ideologierna, vilket inte är min starkaste del i sammhällskunskapen så vi får se hur det går.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: