8 November

| in Everyday
 
Åkte in till Skärholmen med mamma och shoppade lite i förmiddags. Väldigt mysigt med mamma-dotter tid!
Kom hem med två par skor och lite annat smått och gott som jag kan visa i ett inlägg imorgon. Men köpte i alla fall ett par Timberlandkängor och fy tusan vad sköna de är! Älskar dem! Skulle även köpt ett par Nike Air Force 1, men de fanns inte... Någon som vet vart man kan få tag på ett par?
Nu på eftermiddagen har jag spelat match mot USK Dam. Med andra ord en av de roligare matcherna i år. Vi förlorade dock med 1-12, men alla spelade riktigt bra och tog i till max.
 
Nu ska jag umgås med mina fina och njuta av lördagskvällen.
Ha en bra kväll!
 
 

MATILDA

vad mysig tröja :)


2014-11-08 | 23:25:00
URL: http://matildays.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: