Frozen

| in Natur
Gick ut och tog lite snabba bilder på frosten som är ute nu. Trodde inte att frosten skulle vara kvar när jag kom hem, men det var den.
Det är så himla fint! Dock hade det varit sjukt bra om jag hade haft ett macro-objektiv...
Var länge sedan jag var ute och fotade och saknar det verkligen, men det blir ju så himla mörk jättefort nu för tiden så jag orkar inte riktigt.
 
Ska ta och fortsätta laga mat snart och lite senare ikväll kommer Malin hit. Vi ska lägga in en beställning, men annars har jag bara plugg att göra.
Har pluggat nästan varje dag nu, men har bara lite matte och lite svenska att göra innan jag går och lägger mig.

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Fina bilder :)


2014-11-26 | 20:15:40
URL: http://beattriicee.blogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: