Wargpower

| in Träning, Veckans utmaning
Jag måste erkänna att det har varit väldigt slappt på träningsfronten för min del sedan ringettesäsongen avslutades. Så att gå från att träna 5-6 gånger per vecka tränar jag nu 3 eller 4. Det kanske inte låter som någon större skillnad, men det är det. Nu ska träningsmotivationen upp igen och vi börjar med denna veckans utmaning hos Ida Warg.
Denna veckan blir utmaningen att springa minst 20km. Jag själv i princip hatar att springa, men jag har ju anmält mig till vårruset så det är nog dags att börja träna upp konditionen för att få en bra tid.
 
Anmäl dig HÄR för att vara med i Idas utmaning, men kommentera gärna på denna bloggen om du är med!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: