SKHLM

| in Everyday, Shopping
Har spenderat dagen i Skärholmen med Petrus och pappa för att shoppa lite grejer. Denna gången var det dock inte till mig vi skulle handla grejer, utan till Petrus. Nya svarta byxor, vårjacka, tröja, skärp och ett par skor var det vi kom hem med och allt var himla snyggt! Att vi köpte en tröja  var lite min förtjänst. Eller ja, rätt mycket faktiskt. Petrus hade ALDRIG tittat på den, och än mindre satt på sig den, om inte jag hade varit med. Ibland är det bra att syrran är med.
Vi har även varit med om sämsta servicen idag också. Var inte alls mycket folk inne på Stadium, men ändå fick vi stå och vänta i minst 10 minuter innan killen som skulle hämta skorna som vi hade bett om, kom och sa att han skulle hämta någon annan som kunde hjälpa oss. Då hade han även tagit lite andra kunder undertiden vi stod där och väntade på att han skulle hämta de där förbannade skorna. Ursäkta mig, men man behandlar verkligen inte kunder så!
Skor: Stadium / Jacka och tröja: Intersport

kaffehörnan

Underbar shopping


2014-03-15 | 16:10:37
URL: http://www.kaffehornan.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: