Sjukstuga

| in Everyday
Har inte mått speciellt bra idag och valde att stanna hemma. Vaknade upp med ett huvud som höll på att sprängas och snurrade som attan och som om inte det var nog hade jag så ont i halsen att jag inte kunde prata eller svälja så någon skola blev det inte för min del. Har istället bara varit hemma och sovit och kollat på "Twisted".
I måndags var vi även i Romme med skolan och åkte skidor, därför blev det ingen bloggning i måndags. Var så himla trött när jag kom hem. Igår hade jag foto hela dagen och stod där med i mörkerrummet. På kvällen var det träning och dum som jag var åkte jag dit och tränade även om jag hade ont i halsen... Sånt ska man inte göra, jag vet, men jag ville verkligen träna och kroppen sa ifrån ordentligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: