Sunday evening

| in Gransnäs
Har städat exakt hela dagen. Är så himla trött just nu. Två helhusstäd efter klockan 14.00 då Söndrum lämnade och innan det så var det det vanliga, vilket innebär att dammsuga, svabba och ta toaletterna i husen. Vi började runt 10, men var inte klara förrän 18. Normalt brukar vi vara klara runt 14, men inte idag inte...
Annars har det inte hänt så mycket på gården idag. Konfirmanderna har varit iväg till Aneby hela dagen så det har inte varit överdrivet mycket folk här.
Ska gå och lägga mig och kolla några avsnitt av Gossip Girl tror jag. Det är ingen annan somm vill hitta på något och helt ärligt, man orkar inte hitta på något. Träna gjorde jag imorse och jag känner inte sirekt för att gå ut och springa/gå just nu... 
 
En trött och sliten Olivia...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: