Detta har hänt...

| in Gransnäs
God morgon på er alla!
 
Hoppas att ni hade en lika bra midsommar afton som jag hade. Här på Gransnäs blev det party för hela slanten. Gött!
Har inte hunnit skriva här sedan jag kom hit, dels för att jag inte har haft tid och dels för att åskan slog ut Wi-Fi't på gården så det finns inget internet förutom det jag har på mobilen. Förhoppningsvid kommer de fixa det på måndag eller något sådant, men ja. Så länge får det bli via mitt mobilnät.
 
Vad har hänt de övriga dagarna då?
Jag har jobbat i köket, varit med konfirmanderna, haft lägerbål och haft filmmys med alla köksare. Vi skulle kolla på "Bert", men det slutade med att alla låg och sov istället för att kolla på filmen. Stabilt!
Jag har även hunnit få en rejäl förkyldning och haft ont i halsen, men eftersom att jag inte hade ont i halsen igår och inte heller när jag vaknade imorse blev det ett träningspass tillsammans med Jennifer och Linnea. Dock spöregnade det när vi körde, men det stoppade inte oss. Vi hade ju bestämt oss för att köra såd det var ju bara att köra på i alla fall. Det bästa med att vara flera - svårt att banga ur!
 
Just nu är jag ledig, men vi får se vad som händer. Kanske går och lägger mig en stund. Satt ju faktiskt uppe och kollade på fotbollsmatchen igår tillsammans med Erik och Adam, efter mycket om och men...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: