Sommarplaner

| in Everyday
Har jobbat hela dagen, därav den dåliga uppdateringen. Har börjat på mitt andra sommarjobb för i år. Det var egentligen inte tänkt att jag skulle jobba varken denna eller nästa vecka, men efter ett litet snack så har det blivit lite ändrade planer. Jobbar verkligen HELA SOMMAREN i år. Har haft en veckas ledighet, men det gör mig faktiskt ingenting. Kommer dock säkert ångra det när skolan börjar igen. Jobbar tillsammans med min morfar så det är inte jättesträngt med tider osv. plus att allt beror på vilket väder det är.
 
Nu ska jag ut på en liten löprunda för första gången på jag vet inte hur länge. Eller jo, ca 1 månad... Borde skämmas eftersom jag verkligen behöver löpningen inför ringetten, men det är ju så sjukt tråkigt! Aja, bara ta att göra antar jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: