Serier

| in Tips
Grey's Anatomy. En ständig favorit som jag kan kolla på hur många gånger som helst. Tröttnar aldrig på den. Har dock inte sett senaste säsongen, men ska sätta mig ner och kolla klart på den. Älskar allt som händer i serien, men att folk jag inte ville se dö har dött gör mig bara ledsen. Grey's Anatomy är en av de få serierna/filmerna jag har gråtit till. Brukar inte vara så blödig när det kommer till sådana saker, men detta var till och med så jag satt och grät.
 
Pretty Little Liars. Serien som alla kollar på. Okej, kanske inte alla, men väldigt många i alla fall. Tror aldrig att jag har fastnat för en serie så fort som för PLL. Den har allt jag vill att en serie ska innehålla. Jag har alltid varit en sucker för deckare, men denna är med en annorlunda twist. Det är allt på en gång liksom. Både kärlek, drama, hat, deckare och massor med annat. Älskar den!
 
Gossip Girl. Jag har lyckats gå från att hata Gossip Girl till att älska det totalt! När jag var yngre pratade ALLA om serien, men jag kände liksom att det inte riktigt var en serie för mig. Tills nu. Började kolla på första säsongen för några veckor sedan och har fastnat totalt. Allt drama omkring alla gör mig både tokig, men ändå älskar jag det. Jag har sett några enstaka avsnitt förut på TV'n, men jag har aldrig kollat på det säong för säsong. 

Linafoto

Svar: Tack så mycket snälla du !! :D

Svar på din fråga angående vad man ska tänka på som fotograf och modell:
Jag gillar när en modell inte gör "poser" utan är mer naturlig i rörelserna. Så jag ger Felicia min kamera med bra inställningar så beskriver jag kort hur jag vill ha på ett ungefär. Sedan knäpper hon en massa och jag står där och "låtsas inte om att hon är där och tar bild". Älskar när det inte blir någon direkt pose, utan jag bara är och pillar på mina ringar eller knyter skorna eller vad man nu kan göra för "normala" saker :)


2014-07-04 | 18:44:23
URL: http://linafoto.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: