Kanotkrig

| in Gransnäs
God kväll!
 
Har jobbat från 7.30- ca 15 idag. Var så jäklarns trött att jag råkade glömma svälja när jag stod och skar ett äpple som jag skulle ha till frukost och dreglade därför på skärbrädan... Lyckat! Dock hade jag sådan tur att det bara var jag som skulle äta det jag skar upp och inte alla andra.
Hann kolla 1,5 avsnitt av Gossip Girl innan jag och Hedvig bestämde oss för att paddla ut med kanoterna. Sagt och gjort. När vi var ute vid flytbryggan kom Jossan och Erik med båten och helt plötsligt försökte de putt i oss. De lyckades få i Hedvig, men inte mig. Dock blev jag jäkligt blöt och hoppade i frivilligt från bryggan efteråt. Jossan fick också bada och nu är det bara Erik kvar......




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: