2 veckor kvar...

| in Mat
 
Detta var hur min pappas födelsedag firades. I Karlskrona tillsammans med mig, mamma, mormor och morfar på en liten sjökrog.
Vi hade det hur mysigt som helst och maten var supergod!
Åt världens godaste toast med chevré och pinjenötter till förrätt. Mmm!
 
Om ca 2 veckor är det dags för min egen födelsedag.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på då. Beror på om jag jobbar eller inte. På kvällen blir det nog bara familjemys.
Tycker faktiskt inte att det är så speciellt att fylla år. Okej, 18 är en rätt stor grej, men 17? Nej.
Sedan är det alltid roligt att få presenter (kan ju säga att jag önskar mig en hel del dyra grejer...) och bli uppvaktad, men själva dagen i sig är inget speciellt.
Well, well. Som sagt får vi se vad som händer och det är ju trots allt "bara" 2 veckor kvar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: