-

| in Outfits
Dress from Gina Tricot / Shoes from Tiamo / Jewerly from Rhodes and H&M / Belt from Ullared
 
Har kännt mig så himla trött och hängig under den senaste tiden.
Tror att det bara är värmen i cafét (som gör det då det är närmare 40°C (say what?!) där inne. Med andra ord är det inte det skönaste arbetsklimatet...
Eftersom jag jobbar varje dag blir det tyvärr inte mycket bloggning. Ska försöka lägga in några tidsinställda, men vi får se om jag hinner.
Jag har ju massa bilder från både Rhodos och resten av sommmaren som jag vill visa. Har även en del hockeybilder (som jag längtar!) att slänga upp. 
 
Ikväll blir det nog gymmet som vanligt, men innan det vankas det middag hos mormor och morfar. Det blir panerad flundra som jag själv dragit upp, rensat och filéat! Woop!

Agnes

Men så fint!


2014-07-30 | 17:50:35
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: