Replay - Zendaya

| in Music
 Har lyssnat på "Replay" om och om och om igen i två dagar nu. Kan inte få nog! Den är så bra och man kan absolut inte sitta still när man hör den. Eller i alla fall inte jag. Sitter antingen och rör på huvudet, stampar med foten eller helst av allt bara ställer mig i rummet och dansar! Inte för att jag kan dansa, men man blir så sugen på att dansa så att det inte går att hålla emot.
Några av er kanske känner igen Zendaya från Disney's TV-serie "Shake it up" där hon spelar Rocky Blue. Zendaya är så himla duktig dansare och jag tror att hon kommer gå riktigt långt inom musiken!
 

Anonym

Kan du inte skriva ett inlägg om gymnasiet? Har du lärt känna nya vänner, vilka isåfall?


2014-01-18 | 00:02:41





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: