el nävurlito

| in Everyday
Hola babes, Näva här!
Olivia lämnade mig ensam i korridoren, så jaa, vad gör man liksom? Tänkte väl mest att tjoho, jag har en dator här som ingen använder, ehehhehehe, plus att jag vart lite bloggsugen då jag bloggat förut men gett upp på det ex antal gånger....
 
Hursomhelst, det är torsdageftermiddag och vi väntar på att våran mattelektion, och även våran sista lektion, ska börja. Lite seg med matte då jag inte fattar så mycket, men vi går ändå i en sån härlig dagisklass så ja, det blir ändå rätt chilli liksom. Sen ska jag väl hem och jaa, ingen aning vad jag ska göra, vet att Olivia har match iallafall så får se hur den går, önska henne lycka till! ;)
 
Puss
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: