Vinterland

| in Everyday
Sitter här mitt i mitt käta Stöten. Har haft en rätt bra dag i backen trots al dimma som har legat över oss hela dagen. Imorse var backarna kassa med vallar och is överallt och det såg ut som om det inte alls skulle bli en lång dag i backen. Har kört lite i parken idag också och även försökt switch'a (åka med den andra foten fram på snowboarden) och det gick sådär. Har inte ramlat och slagit mig i alla fall. Håller också på att komma över en av mina rädslor - att ramla efter hopp. Det är det läskigaste som finns även om jag vet att det är om man tvekar som man gör illa sig. Hur som helst har jag hoppat massor idag och vem vet, kanske blir det att hoppa på Big Airbag imorgon? Gör jag det kommer det film/bild bevis, men jag lovar dock ingenting...
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: