True friends lasts forever

| in Everyday
Igår var jag hemma hos Josse och spenderade kvällen där. Det var inte bara jag och Josse, utan Evelina, Tiffany, Martina, Lina och Hanna var också där. Tiffany, Evelina och Martina hade jag träffat innan, men Lina och Hanna var två tjejer från Josses klass som jag inte träffat tidigare. Vi skrattade och hade jättekul hela kvällen och jag kan inte minnas senast jag skrattat så mycket. Det sägs att ett skratt förlänger livet, å herre vad vi kommer leva länge då! Josse hade gjort i ordning jättegod mat och sedan kollade vi på Melodifestivalen. Faktiskt första gången i år som jag kollat på det. Har inte haft tid innan, utan har haft annat för mig varje lördagkväll, men igår var det dags. När det var slut började vi kolla på Sherlock Holmes, men bytte till Mamma Mia. Efter lite strul med tv:n och rosa bild på skärmen började klockan närma sig halv ett och tid för att gå hem.
Hur som helst var gårdagen mycket lyckad och jag hoppas at vi kan göra om det!
 
Så himla sociala... (Bild från Linas instagram: @linahildeby)
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: