Easy living

| in In My Head
Ni har ingen aning om hur mycket jag längtar till sommaren. Sena sommarkvällar, härliga människor, sol och värme. Att kunna gå runt i shorts, få lite färg på kroppen och bara ha det bra. Längtar så sjukt mycket! Har bestämmt mig för att införskaffa mig en longboard denna sommaren och lära mig att åka för det ser så jäkla härligt ut. Ändå så vill jag inte att vintern ska ta slut. Jag vill spela ringette och åka snowboard hela tiden. Lära mig hoppa med snowboard (nej, jag kan inte hoppa. Är för rädd för att ramla...) åka skridskor och ha träningar med laget. Åh vad jag längtar till att få stå på brädan igen och bara leva livet och efter att ha kollat på snowboard och freestyletävlingarna i OS är jag mer taggad än någonsin!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: