Dimmiga bergen

| in Everyday
Man skulle kunna tro att man åker i ett glas med spökvatten när man åker i backen. Ni vet när man var liten och blandade den sista skvätten mjölk med vatten (personligen tyckte jag dock att det var sjukt äckligt), lite så såg det ut i backen. Dimma, dimma och åter dimma. De var det enda man såg. Det blev dock några åk, men hann inte åka i varken parken eller Big Air Bag innan de stänge av dem pga. dålig sikt. Åkte lite i skogen, men det var inte mycket. Övade också på 180 på platt mark och det gick väll helt okej. Ska kanske försöka mig på en i något litet hopp.
 

Linnéa

Amen shiet vad sugen jag blev på att glida blazes nu igen! Vart är ni och åker?

Svar: Jag är i Stöten, Sälen och åker och det har jag gjort sedan jag var jätteliten. :)
Olivia Hörvallius


2014-02-28 | 18:14:41
URL: http://mittimellanbarn.com





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: