WE GOTTA FIND A WAY TO MOVE ON

| in Everyday, Porträtt
Ännu en bild från en av våra fotolektioner, men denna är fotad med en analog kamera som jag sedan scannat in i datrorn och redigerat i Photoshop.
 
Idag har det i princip bara stått prov på scemat. Först var det ett rätt stort idrottsprov som skulle göras och sedan ett tyskaprov.
Båda var rena plugg-prov, vilket var rätt skönt då jag kunde det mesta av allt. Att ha två prov på samma dag kanske inte var att föredra. Men, men... Sånt är livet.
Båda proven kändes ändå väldigt bra så jag hoppas att det gick bra också!
Annars har det väll inte hänt så mycket idag. Har lirat lite hockey med småkillarna, men fick ont i ryggen och axlarna så jag fick hoppa över träningen med SSK...
Så dumt att min rygg har börjat göra så ont! Vill ju in och träna med tjejerna igen...
Dagen har i princip bara gått åt till plugg och att kolla på Gone Girl (som är en jäkligt bra, men creepy film btw!).
Nu ska jag i alla fall ta och gå och lägga mig.
 
Godnatt mina fina! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: