1 December 2014

| in Everyday
Hur sjukt är det inte att det redan är december?! Det är bara en månad kvar på 2014 och det känns som om tiden bara har flugit fram, speciellt efter sommaren.
Känndes jättekonstigt att öppna första luckan i chokladkalendern! (Ja, jag har en! Man blir ALDRIG för gammal för chokladkalendrar!) Men att börja lyssna på julmusik har jag inte lyckats klara av än...
Idag är jag hemma och pluggar lite, men ska åka till skolan om 1h eftersom jag har tyska. Vi lyckades fixa så att vi fick arbeta emd samhällskunskapen hemma och då idrotten var inställd redan innan hade vi ledigt idag. Eller ja, nästan alla förutom jag... Måste nämligen till skolan och ha tyska, men den börjar 14.30 så liiiiiite sovmorgon fick jag ju.
Har suttit och pluggat hela dagen och mer kommer det bli. Måste skriva 4st booklogs till eneglskan och räkna lite matte.
Ikväll är det i alla fall hockeyträning så lite ledigt från allt plugg får jag i alla fall. Var rätt länge sedan jag var inne i Södertälje och tränade, så det är väll på tiden att jag kommer dit igen.

Oslofru

Myspys!


2014-12-01 | 12:17:51
URL: http://www.oslofru.com




Johanna

Håller med, jättekonstigt att det redan är december! Men det går ju inte att göra mycket annat än att anamma månaden och mysa av julen som kommer :)


2014-12-01 | 12:21:43
URL: http://johannaarntzen.se/




erica björkander

ÅH VAD FIN BLOGG och fina bilder du tar :)


2014-12-10 | 09:23:20
URL: http://fitnessbyerica.disciplin.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: