Indescribable

| in In My Head
 
Jag kan inte riktigt beskriva vad jag känner just nu...
 
Kom precis hem från Heron City efter att ha varit där med Jolin och kollat på The Fault In Our Stars och det enda jag kan säga är WOW! Vilken film!
Jag är helt tagen av den. Det finns bara ett enda ord som kan beskriva den - MAGISK!
Jag har läst boken och den var så himla bra så mina förväntningar på filmen var inte direkt låga om vi säger så, men den levde upp till allt och lite till.
Jag var tagen från första sekunden in till den sista. Allt var perfekt!
Sedan att Ansel Elgort är en riktig charmör när han spelar Augustus Waters är inte heller helt fel. Så himla gullig!
 
Som sagt kan jag inte riktigt beskriva vad jag känner just nu.
Började till och med må illa under en del av filmen (kanske för att jag hade ätit för mycket innan) för att jag tyckte att den var så bra. Så speciell!
Den berörde verkligen på ett sätt jag aldrig trodde att den skulle göra.
Jag är inte heller någon person som gråter till varenda tragisk film, och inte heller denna var ett undantag, men gud vad jag grät innombords.
Visste, och vet fortfarande inte, vad jag ska ta mig till. 
 
Jag kan inte beskriva vad jag känner just nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: