Skola...

| in Everyday
Bloggade inget igår då jag inte hann eftersom att vi hade föräldrarmöte där även eleverna fick vara med så jag kom i princip hem och sedan åkte igen. Det gick bra, inget nytt för mig precis, men ah. Pappa ville att jag skulle följa med ändå så då gjorde jag det.
Idag har jag inte gjort så mycket heller. Kom hem, åkte till träningen och kom hem igen. Just nu sitter jag och håller på med engelska läxan lite och imorgon blir det att plugga både historia och matte.... Två ämnen som jag verkligen spyr på!
 
Nu blir det att duscha lite snabbt och sedan slänga sig i sängen för att kolla klart på ett avsnitt av "Twisted". Någon som kollar på den serien?
 

Luiza

den är en grym bar serie, du kommer nog gilla den :)

Svar: Ja, jag hoppas det! Är på episod 4 och gillar den så långtXx Olivia
Olivia Hörvallius


2013-09-05 | 21:38:12
URL: http://www.nattstad.se/Luizalolita





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: