Mornin'

| in Everyday, Natur
Godmorgon!
 
Hoppas att ni har sovit gott för det har i alla fall jag. Idag är det en ny dag med nya möjligheter. Eller något sådant i alla fall. Sitter på tåget påväg upp till Tumba för att börja första lektionen vid 8.15.. Kul att behöva ta bussen som går 7.20 (var för trött för att gå till stationen)! Aja, kort dag idag, slutar 12.25, så jag kan inte klaga. När jag kommer hem blir det nog X antal avsnitt av "Twisted" (grym serie för er som inte har sett den!) och kanske somna ett tag i soffan. Hur gött låter inte det? Ska ju träna hela helgen så vi får se om det blir en löprunda ikväll eller inte.
 

Sara Whitmore

Åh vilken fin bild!


2013-09-08 | 06:36:48
URL: http://sarapiper.blogg.se/




Johanna Kvarnström - makeup artist

Fin blogg! Fin bild! :)

Kika gärna in på min sminkblogg och lämna en kommentar!

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: