Stockholm

| in Everyday
Sitter i soffan med myskläder på. Himla skönt att bara slappna av efter en helt underbar dag med tjejerna i Stockholm. Shopping, fika och middag blev till en helt underbar eftermiddag! Tack tjejer!
Köpte bland annat en outfit till imorgon, en ny stickad tröja och två presenter. Gjorde även mitt första Hollister-köp någonsin (applåder!) men dock var det inte till mig, utan en present.
 
Nu ska jag fortsätta kolla på "Once Upon a Time"!
 

Mikael

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Jag hoppas det är okej att jag skriver detta här men jag undrar ifall du är intresserad av ett modeforum där man kan diskutera allt mellan himmel och jord som rör mode? Tanken är att hjälpa bloggare och andra med hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar. Eftersom vi har en hel del besökare så får man automatiskt fler läsare till sin sida om man gör bra inlägg, dessutom är man delaktig i en rolig gemenskap med likasinnade. Vi erbjuder också rabattkoder från välkända e-handlare, event, stylingtips och mycket mer. Om du bara vill läsa inlägg och inte bli medlem så är det helt ok men du får gärna visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta. Ha en fin dag! / Tack och kram från ModeMikael

Svar: Hej! Tack så mycket!Ja, det låter som en kul grej!
Xx Olivia
Olivia Hörvallius


2013-09-21 | 13:03:56
URL: http://forum.modekampanj.com





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: