Hemska bilder i Photoshop CC

| in Uncategorized
Usch! Jag har ju installerat testverisionen av Photoshop CC till min MacBook, därför ser bilderna hemska ut just nu. Inte nog med att allt är på svenska så vill inte riktigt programmet det jag vill... Är ju så van med större skärm och CS5 istället för CC. Jag vet att bilderna ser hemska ut, men jag ska försöka att bättra mig. Att det ska vara så stor skillnad att redigera på en laptop jämfört med en stationär... Usch säger jag bara! Det finns en anledning att jag AVSKYR Photoshop på svenska och det är just den att om man har på svenska är det väldigt svårt att kolla på engelska tutorials på YouTube eftersom att du måste översätta allt själv. Men men. Jag ska göra vad jag kan, men nu vet ni i alla fall varför det ser hemskt ut och att jag är medveten om det.
 
Exempel på nyligen redigerade hemska bilder...
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: