Kvällsmys

| in Everyday, Mat
God kväll allihopa!
 
Jag ber som hemskt mycket om ursäkt för det hemska bloggandet som har varit den senaste månaden, men jag har faktiskt inte orkat. Tiden har jag haft, men jag har inte haft någon mmotivation till att blogga. Det är lite dåligt med motivation och inspiration just nu... Sen har ju min 30 dagars testverision av Photoshop CC gått ut till min MacBook så jag kan inte redigera bilder på den heller. Ska se vad jag kan göra åt det, men sålänge blir det redigering på skolans datorer och min stationära. Vi har ju faktiskt fotat en del i skolan så jag hade tänkt visa lite bilder som vi har tagit.
Imorgon ska vi åka in till Stockholm och fota också. Ska bli himla kul och vi får ha med oss våra egna kameror med objektiv så nu ska det banne mig fotas!
 
Kvällens mys: Fruktsallad med torkad frukt och ingefäravatten. Mmm!

Annika

Gott!


2013-10-15 | 13:25:45
URL: http://blogofphoto.webblogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: